czwartek, 5 kwietnia 2018

4. Jak stworzyć oryginalny serial z LPS?

Hejka, tu Vanilia! ^^ Dzisiaj pokażę wam kilka propozycji dzięki, którym być może wymyślicie ciekawy serial z LPS. :3 No więc zaczynamy!

1. Inspiracja muzyką.
Posłuchajcie muzyki. Może chcieli byście stworzyć wesoły serial? Posłuchajcie wesołej melodii, popatrzcie na swoje lps słuchając muzyki, możecie się również pobawić nimi do muzyki. Jednak, np. mnie bardziej inspiruje smutna muzyka. Uwielbiam tworzyć różne historie do smutnej muzyki. Bardzo mnie to inspiruje. ^^ Możecie również posłuchać różnych soundtrack'ów z waszych ulubionych filmów/gier/seriali.

2. Inspiracja grami/książkami/filmami.
Może kochacie jakąś książkę, film, czy grę? Czemu by się tym nie zainspirować? Weźcie jakąś małą część z waszej ulubionej gry, filmu, czy książki i zróbcie coś podobnego (ale nie całkiem takiego samego) w wersji LPS! W moim przypadku troszeczkę zainspirowałam się grą "Beyond Two Souls", gdy tworzyłam serial "Shot". W jednej misji tej gry Jodie musiała wyjechać do szkoły wojskowej i zrobiłam z tego serial. ^^ Pamiętajcie tylko, żebyście nie zrobili za bardzo podobnego serialu do gry/książki/filmu! xd

3. Inspiracja sytuacjami z życia.
Jeżeli przydarzyło się wam coś ciekawego to również możecie się tym zainspirować. ^^ Ja osobiście jeszcze takiego sposobu nie umieściłam w swoich serialach, ale wiem, że niektórzy tak robią.

4. Inspiracja zdjęciami.
Możecie również popatrzeć na ciekawe zdjęcia. Możecie spróbować ułożyć z nich historię i zrobić serial!

5. Inspiracja legendami/mitami.
Jeśli chcecie, poczytajcie legendy lub mity i stworzyć coś podobnego w wersji LPS. ^^

To tyle z tego posta. Mam nadzieję, że wam pomogłam. ♥
~Vanilia

5 komentarzy: